Reklamační řád
Reklamace
Na produkty se podle platných předpisů vztahuje záruka 2 roky.
Pokud na svém zboží najdete závadu, která vznikla způsobem, který právo
na reklamaci nevylučuje, postupujte podle následujícího návodu.
POŠKOZENÍ V PRŮBĚHU DOPRAVY
Pokud vám je doručeno zboží, které bylo poškozeno při dopravě, můžete
to sdělit přímo doručovateli a my Vám po telefonické domluvě zašleme
výrobek jiný.
ZÁVADA ZJIŠTĚNÁ V PRŮBĚHU UŽÍVÁNÍ
Kontaktujte nás na email hanakristel@seznam.cz a připojte následující informace.
jméno a příjmení, číslo objednávky, telefonní číslo, email, popis závady, pokud je to možné i fotografie
My Vás kontaktujeme neprodleně po přijetí emailu a dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník nese náklady na dopravu k vyřízení reklamace. Zákazníkovi, který nárokuje reklamaci, bude vystaven reklamační list.
Záruka
Na výrobny se vztahuje záruka 2 roky. Nevystavujeme k záruce žádný
zvláštní list, který je nutno uchovávat. Faktura slouží jako záruční
list a dvouletá záruční lhůta se počítá od data převzetí objednávky.
Omezení záruky
Nárok na záruku zaniká:
- Vypršením záruční lhůty
- Používáním výrobku k účelu, pro který nebyl určen
- Zásahem do výrobku nebo jeho úpravou
- Poškozením výrobku neovladatelnou přírodní silou, mimořádnou
událostí, vandalismem, občanskými nepokoji, válkou, vyšší mocí nebo
jinou událostí
O průběhu reklamačního řízení a jeho výsledku bude zákazník
informován emailem nebo telefonicky.
Pokud zákazník uvede nepravdivé informace, z čehož vyplyne neoprávněná
reklamace, budou náklady spojené s provedením této reklamace vymáhány po
zákazníkovi.