V našem obchodě platí tyto obchodní podmínky a doporučujeme, aby jste se s nimi před nákupem seznámili.
Obecná ustanovení
Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a
kupujícího při nákupu v internetovém obchodě www.hedvabnesaly.com (IČ:
74430831). Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu se zákony
České republiky. Vztah spotřebitele a prodávajícího, pokud v obchodních
podmínkách není stanoveno jinak, se řídí zákonem č. 40/1964 Sb.
(Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb. (O ochraně spotřebitele).
Vztahy jiného charakteru než spotřebitel a prodávající, pokud v
obchodních podmínkách není stanoveno, se řídí zákonem č. 513/1991 Sb.
(Obchodní zákoník). Všechny uvedené zákony jsou včetně pozdějších
předpisů, změn a doplnění.
Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné
smlouvy, pokud jsou smluvními stranami spotřebitel a dodavatel nebo
prodávající.
Dodavatel nebo prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění
smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné činnosti. Je to osoba,
která přímo nebo prostřednictvím dodává kupujícímu výrobky nebo
poskytuje služby.
Kupující nebo spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění
smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo služby za
jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující nikoli spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění
smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupní smlouva - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Kupní
smlouva je uzavřena doručením závazného souhlasu kupujícího s jeho
návrhem objednávky, tedy závazným potvrzením prodávajícího. Doručením
vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti.
Informace o kupní smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy stvrzuje kupující souhlas s obchodními
podmínkami a reklamačním řádem. Kupující je před provedením objednávky
upozorněn na obchodní podmínky a reklamační řád. Obchodní a reklamační
řád tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Obchodní podmínky a reklamační
řád je přímo přístupný z webových stránek všem jejím uživatelům.
Smlouva je uzavřena v českém jazyce. V případě potřeby lze uzavřít
smlouvu i v jiném, pro obě strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva
je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného plnění a není
poskytnuta třetím osobám. Kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou jasně
včleněny do objednávacího procesu a kupující má před dokončením
objednávky možnost znovu ji zkontrolovat a upravit.
Objednávka
Možnosti provedení objednávky
- on-line na webových stránkách www.hanakristel.vnetu.cz
- e-mailem zasláním objednávky na e-mailovou adresu hanakristel@seznam.cz
- telefonicky na čísle +420 728 774 826
Náležitosti objednávky
- Jméno, fakturační adresa, IČ, DIČ
- dodací jméno a adresa v případě, že se liší od fakturačních údajů
- telefonní spojení
- kód, popis, množství a cena zboží dle platného ceníku
- další údaje a specifické podrobnosti objednávky
Závaznost objednávky
Každý z výše uvedených způsobů objednávky je závazný. Elektronická
objednávka je platná po dokončení objednávky po vyplnění všech nutných
údajů. Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího pod
podmínkou zaplacení kupní ceny a převzetím. Zboží je až do zaplacení
majetkem prodávajícího. Náklady na objednávku odpovídají běžným
telekomunikačním poplatkům.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu se zákony České
republiky, především se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních
údajů. Všechny údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro
vnitřní potřebu a nikdy nebudou poskytnuty třetím osobám. Výjimku
představují informace nutné pro bezproblémové doručení zboží. Tyto
informace jsou v minimálním rozsahu předány externímu dopravci.
Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou
uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník
uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých
osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy. Zákazník má
právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně
dalších zákonných práv k těmto údajům.
Provozovatel webových stránek je registrovaným zpracovatelem osobních
údajů dle platné právní úpravy.
Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li
o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů
od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze
vymazat.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat
objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí
zásilky od přepravce obdrží kupující se zbožím i daňový doklad a dodací
list.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně
neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto
případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- změnila se výrazným způsobem prodejní cena
V tomto případě se prodávající zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo
telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu
(náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky...).
Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v
případě, že o to písemně požádá.
Pokud kupující zboží zaplatil a skutečná cena je nižší než zaplacená,
bude rozdíl těchto částek poukázán zpět na účet kupujícího v nejkratším
možném termínu. V případě, že skutečná cena zboží je vyšší a kupující se
nerozhodl od smlouvy odstoupit, bude kupujícímu dán k úhradě rozdíl
těchto částek.
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na
kterou má být objednané zboží zasláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S
celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před
jejím závazným potvrzením.
Zvýší-li se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující, který
je spotřebitelem, právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv úhrad.
Spotřebitel má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní
smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle zákona č. 40/1964 Sb. Občanský
zákoník, § 53, odstavec 7 . Toto právo není určeno pro řešení reklamace
zboží. Pokud se kupující rozhodne, musí projev vůle o odstoupení od
smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží, a
to písemnou formou na adresu prodávajícího. Spotřebitel je povinen
odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo
opotřebení, pokud je to možné, i v původním obalu a s veškerým
příslušenstvím zpět. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu
vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to
nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Při nesplnění
uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit
kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. V případě nedodržení
lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné
a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.
Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo se souhlasem
kupujícího započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
- spočívajících ve hře nebo loterii
Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem,
doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, porušenost pásky,
poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené
zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného
odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu. Dále doporučujeme sepsat s
dopravcem zápis o škodě. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání
vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace
dodaného zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může
spotřebitel vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo
dodáno v pořádku. Tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo
spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy. Pro
kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat
stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od
dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace
poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další
reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s
dopravcem.
Při platbě převodem na účet a osobním převzetí můžete zboží vyzvednout
jen při předložení OP, v případě vyzvednutí zboží jinou osobou než
osobou uvedenou v objednávce je potřeba uvést jméno osoby v poznámce
objednávky.
Platební podmínky
Za provedenou objednávku v internetovém obchodě lze platit při převzetí zboží, pokud zákazník vybere platbu na dobírku.
Za nákup je možné platit i převodem příslušné finanční částky na účet
2400338309/2010. Při této platbě je nutné, kvůli identifikaci platby,
uvést variabilní symbol, kterým je číslo objednávky. Zboží je odesláno
po připsání částky na náš účet.
Dopravní podmínky
Dopravní firma zajišťuje doručení zboží po celé ČR. Zboží je doručeno
druhý pracovní den od expedice. Doručení probíhá mezi 8. – 17. hodinou.
O expedici zboží, stejně tak jako o každé jiné změně stavu objednávky,
je zákazník informován e-mailem. V den doručení bude klient kontaktován
pomocí sms nebo telefonicky přímo dopravní firmou a mohou být dohodnuty
podrobnosti ohledně doručení zásilky.
Při nákupu nad 2000Kč je doprava zdarma po celé ČR. Objednávce s
celkovou cenou nižší než 2000Kč bude účtováno dopravné, v závislosti na
druhu dopravy. Cena dopravy je zobrazena společně se všemi položkami
objednávky.
|