V našem obchodě platí tyto obchodní podmínky a doporučujeme, aby jste se s nimi před nákupem seznámili.
Obecná ustanoveníObchodní podmínky vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího při nákupu v internetovém obchodě www.hedvabnesaly.com (IČ: 74430831). Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu se zákony České republiky. Vztah spotřebitele a prodávajícího, pokud v obchodních podmínkách není stanoveno jinak, se řídí zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb. (O ochraně spotřebitele). Vztahy jiného charakteru než spotřebitel a prodávající, pokud v obchodních podmínkách není stanoveno, se řídí zákonem č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník). Všechny uvedené zákony jsou včetně pozdějších předpisů, změn a doplnění. Vymezení pojmůSpotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné
smlouvy, pokud jsou smluvními stranami spotřebitel a dodavatel nebo
prodávající. Informace o kupní smlouvě a obchodních podmínkáchUzavřením kupní smlouvy stvrzuje kupující souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Kupující je před provedením objednávky upozorněn na obchodní podmínky a reklamační řád. Obchodní a reklamační řád tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Obchodní podmínky a reklamační řád je přímo přístupný z webových stránek všem jejím uživatelům. Smlouva je uzavřena v českém jazyce. V případě potřeby lze uzavřít smlouvu i v jiném, pro obě strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného plnění a není poskytnuta třetím osobám. Kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou jasně včleněny do objednávacího procesu a kupující má před dokončením objednávky možnost znovu ji zkontrolovat a upravit. ObjednávkaMožnosti provedení objednávky
Náležitosti objednávky Závaznost objednávkyKaždý z výše uvedených způsobů objednávky je závazný. Elektronická objednávka je platná po dokončení objednávky po vyplnění všech nutných údajů. Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího pod podmínkou zaplacení kupní ceny a převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího. Náklady na objednávku odpovídají běžným telekomunikačním poplatkům. Ochrana osobních údajůOsobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu se zákony České republiky, především se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Všechny údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu a nikdy nebudou poskytnuty třetím osobám. Výjimku představují informace nutné pro bezproblémové doručení zboží. Tyto informace jsou v minimálním rozsahu předány externímu dopravci. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Provozovatel webových stránek je registrovaným zpracovatelem osobních údajů dle platné právní úpravy. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat. Práva a povinnosti prodávajícíhoProdávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat
objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí
zásilky od přepravce obdrží kupující se zbožím i daňový doklad a dodací
list.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně
neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto
případech:
V tomto případě se prodávající zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo
telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu
(náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky...). Práva a povinnosti kupujícíhoKupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na
kterou má být objednané zboží zasláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S
celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před
jejím závazným potvrzením.
Zvýší-li se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující, který
je spotřebitelem, právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv úhrad.
Spotřebitel má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní
smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle zákona č. 40/1964 Sb. Občanský
zákoník, § 53, odstavec 7 . Toto právo není určeno pro řešení reklamace
zboží. Pokud se kupující rozhodne, musí projev vůle o odstoupení od
smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží, a
to písemnou formou na adresu prodávajícího. Spotřebitel je povinen
odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo
opotřebení, pokud je to možné, i v původním obalu a s veškerým
příslušenstvím zpět. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu
vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to
nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Při nesplnění
uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit
kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží. V případě nedodržení
lhůty pro odstoupení od smlouvy je takové odstoupení od smlouvy neplatné
a spotřebiteli tím nevznikají žádná práva na vrácení zboží.
Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem,
doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, porušenost pásky,
poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené
zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného
odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu. Dále doporučujeme sepsat s
dopravcem zápis o škodě. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání
vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace
dodaného zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může
spotřebitel vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo
dodáno v pořádku. Tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo
spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy. Pro
kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat
stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od
dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace
poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další
reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s
dopravcem. Platební podmínkyZa provedenou objednávku v internetovém obchodě lze platit při převzetí zboží, pokud zákazník vybere platbu na dobírku. Dopravní podmínkyDopravní firma zajišťuje doručení zboží po celé ČR. Zboží je doručeno
druhý pracovní den od expedice. Doručení probíhá mezi 8. – 17. hodinou.
O expedici zboží, stejně tak jako o každé jiné změně stavu objednávky,
je zákazník informován e-mailem. V den doručení bude klient kontaktován
pomocí sms nebo telefonicky přímo dopravní firmou a mohou být dohodnuty
podrobnosti ohledně doručení zásilky. |