Na produkty se podle platných předpisů vztahuje záruka 2 roky. Pokud na svém zboží najdete závadu, která vznikla způsobem, který právo na reklamaci nevylučuje, postupujte podle následujícího návodu.
Pokud vám je doručeno zboží, které bylo poškozeno při dopravě, můžete to sdělit přímo doručovateli a my Vám po telefonické domluvě zašleme výrobek jiný.
Kontaktujte nás na email hanakristel@seznam.cz a připojte následující informace.
jméno a příjmení, číslo objednávky, telefonní číslo, email, popis závady, pokud je to možné i fotografie
My Vás kontaktujeme neprodleně po přijetí emailu a dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník nese náklady na dopravu k vyřízení reklamace. Zákazníkovi, který nárokuje reklamaci, bude vystaven reklamační list.
Na výrobny se vztahuje záruka 2 roky. Nevystavujeme k záruce žádný zvláštní list, který je nutno uchovávat. Faktura slouží jako záruční list a dvouletá záruční lhůta se počítá od data převzetí objednávky.
Nárok na záruku zaniká:
O průběhu reklamačního řízení a jeho výsledku bude zákazník informován emailem nebo telefonicky. Pokud zákazník uvede nepravdivé informace, z čehož vyplyne neoprávněná reklamace, budou náklady spojené s provedením této reklamace vymáhány po zákazníkovi.